Idag smäller det till...

Nu sitter jag oc h JImmy i bilen på väg hem till Robin. Jag missade ju såklart hans utgång från skolan eftesom jag var tvungen att JOBBA :(
Men nu ska vi dit på buffé och ha det trevligt.
Detta är andra gången i hela mitt liv som jag ska träffa Jimmys farfar och farmor! NERVÖS ! !

Senare ikväll ska jag till LINDESBERG och festa med Helena.
"Supa och slåss" sa hon. Och JAG om någon vet att hon menar det hon säger :P

Idag på jobbet har det vart udda.
VÅran maskinställare kom fram och sjöng "Klas Klättermus" för mig.
Jättegulligt!
Sen sjöng vi ikapp på "Vart bor du, lilla Råtta?".



Jag har vart på så otroligt bra humör idag!
Måste ha vart den heta nyheten jag fick igår :P

Hörs senare sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0