Kebaben har en blogg!

Yes.
Idag ska jag och Helena åka in till Marieberg och shoppa arsle.
Någon lycklig bitch fick ju 53 lök för en skada när hon körde av med crossen för ett år sen. (Ja, jag är avundsjuk).
Hur som helst...


Min sambo Jimmy (Kebaben) har äntligen skaffat blogg.. och redan första dagen har han något tragiskt att skriva om.

Jag vart lite smått irriterad när han berättade om morgonen innan jag vaknat, men antagligen är det väl ett gäng småknatar som har fått sitt första sommarlov och antagligen är avundsjuka på våran fina DODGE så därför var de tvugna att göra som de gjorde.
Suck... avundsjuka är så patetiskt.

MEN JAG SOM JUST SA ATT JAG VAR AVUNDSJUK PÅ HELENA?!
Men jag är inte patetisk :P

Well well... dags att fixa ett face kanske.. ska jag t.o.m. anstränga mig för frukost idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0