Lördag

Lördag.
Fyfåglarna vad jag inte ville vakna. Fast jag mådde ganska bra när jag vaknade, när det vankades frulle och även hela bilfärden till Ekeberga där minirodeon skulle hållas.
Däremot, när vi väl kom fram och man kände hur solen gassade på, mådde jag DÅLIGT.
Att få KRÄKAS skulle ha vart en dröm.. och vilken skallebank man hade!
Aldrig mer så mycket rödvin när man vet att det vankas strålande solväder dagen efter.

Jag och far min hade hand om tidtagningen, och jag fick även vara målstolpe, eller mer korrekt: jag fick flagga av vid målgången.

Det var en jättekul minirodeo, med galna uppförsbackar som ja aldrig skulle kunna tvinga mina åkare att åka uppför, men så finns det ju vissa galningar som gillar sånt :)
Det var köra över traktordäck, krossad asfalt och massa sandmoln överallt.
Starten har alltid, och kommer alltid vara min favorit i alla sorters mc-tävlingar!

Ja, ni ser ju själva varför. Spana även backen de ska åka uppför!




Framåt eftermiddagen mådde jag mycket bättre och kände inte alls av att jag hade festat kvällen innan. Jäsiken vad vatten man hade pimplat.
När tävlingen var slut åkte vi hem till pappa och badade i POOLEN.

Lilla pappa och hans "fina" Herman Hedning-tattoo :)
Sen åkte vi hem till våra små bebbar som inte ens visade att de var glada när vi kom hem!
Katter är så kräsna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0