Mysdag med min Jojo <3

Idag har vart en helt underbar dag.
Dagen var planerad att bara ligga ute och sola, men så kom ett sms från Jojo:
"Tja. Vad du göra, va? Mig tänka du kanske vill komma till Örebro, ja?"

In i duschen fort som raketen själv och piffade, sprang ner till busshållplatsen och tog första bästa buss till Örebro.
Kom in till Öret strax efter 12slaget och där satt Jojo i en underbart snygg randig klänning och väntade på mig.
Själv hade jag skjorts och linne :)

Vi shoppade faktiskt bara nödvändiga saker!
Jag handlade t.ex:
1. Underkläder
2. Smink
3. Klänning
4. Nagellack

Och så lunchade vi på Bell´s och tog en varsin BÄRS! (Jag tog cider, men det förstog ni säkert).

(baby, man verkligen ser hur du njuter!)


(jag mådde väl rätt så bra med)

Efter det tog vi en liten runda i affärerna igen, och efter det tog vi en fika. Jojo tog en kaffe och jag en MILKSHAKE med KOKOSSMAK!


Sen satt vi bara ute i solen och gassade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0