Nyss hemkommen

Yes.
Har just kommit hem från en vända hos far min. Det vart inte så länge eftersom:
1. De skulle bort.
2. Jag behöver hem och fixa eftersom jag ska upp kl.5 imorgon.
3. Det tar över en timme att åka bil...
4. Katterna var ute och det lät som att det började åska.

En hel del faktiskt.
Jag fick öppna två paket i förväg! Jag fyller ju inte förrens på Fredag, men eftersom vi är på Stångebroslaget fr.o.m Torsdag till Söndag så fick jag det nu.
Alla vet ju att jag fick halsbandet från Milajki från mamma.
Från Jimmy fick jag ett svart linne med texten "I love you" och ett par HOTPANTS med ett hjärta på, samt en grymt cool teeshirt med lite eld, rosor och varma saker, med texten "Hot stuff". You´re damn right I am ;)

Bilder får ni se när jag orkar lägga upp några :)

JAG LÄNGTAR TILL IMORGON då jag och Jojo ska ut i Öre och gratta lilla mig i förskott! Så om du / ni vill gratta mig så kom till Öret så kommer ni garanterat se oss, som vi flänger runt ;)

Och så har jag sett en till klädsida! Queenpeach.com  - jättesöta klänningar och annat kraffs!




Peace out

Kommentarer
Postat av: Anna

Nån som vill hjälpa mig med min design? :)

2009-07-01 @ 01:32:35
URL: http://despised.blogg.se/
Postat av: Marika Rapp

hej :) jag heter också Marika Rapp och jag tänkte att det vore kul att prata med någon som också heter det :) jag är i alla fall snart 19 och bor i Borås :)

2010-09-24 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0