Shoppingrunda med Helena = vi är lesbiska

Fyfåglarna vilken dag!
Innan vi kunde åka till Öret var hennes son Liam tvungen att infinna sig på sjukhuset för en liten undersökning samt få sin "röda hund"-spruta.
Det var Helena, hennes sambo Jocke, deras ungar Liam och Moa.. OCH JAG.
Doktorn såg på mig underligt och undrade varför jag ville med på undersökningen.
"Detta är min nya sambo" förklarade Helena så fint.
Jocke spelade med, och eftersom Moa alltid vill sitta i mitt knä så gjorde hon även det under undersökningen.
"Jaa, barnen verkar ju gilla dig. Det är ju bra. Det brukar vara svårt för småbarn att acceptera en ny i familjen".
"Ja, än så länge går det ju bra. Det blir nog värre i tonåren" förklarade jag så fint.



Så nu är jag och Helena offentligt det nya lesbiska paret i Lindesberg.
Vi åkte till Örebro och även där trodde folk att vi var ett par, så vi spelade på.
Helena var tvungen at gå in på Apoteket för att köpa Helosansalva till sin tatuering som sitter PRECIS ovanför "muffen" så att säga. Och mitt ute bland folk körde hon ner handen DÄR och smorde tattoon.
"JAHA, kunde du inte vänta tills vi kom hem?! Eller duger jag inte längre?!" Vrålade jag ut min ilska till henne.
"FÖRLÅT, men jag måste!"
Folkets blickar var PRICELESS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0