Ta inte saker för givet...

Har just käkat frulle och tänkte bara uppdatera lite.
Såhär efter frukost ska man väl inte börja dagen med onyttigheter?
F*CK THAT, jag sitter och smäller i mig sista godiset sen i Lördags :) Sitter fint!

Sen ska jag fixa face och kläder för en date med Jojo på stan. Blir väl lunch och kanske fika idag :)
Sen är det ju jobb som vanligt.
Hela den här veckan jobbar jag 14:00-22:00, utom Tisdag då jag är ledig.
Och på Fredag då det är midsommar! Tänker absolut inte jobba då, då får skiftet säga vad de vill ;)

Igår och idag jobbar jag med det absolut roligaste skiftet på fabriken. HÄLLEFORS-arna.
Eller, en del av dem är roliga, en del andra är bara så otroligt jobbiga för de gör inget annat än gnällar och klagar hela tiden. Så otroligt träligt att umgås med såna, för jag försöker vara glad och positiv på jobbet hela tiden.

Det hände en lite tragisk sak på jobbet igår. Den absolut gladaste personen på jobbet, som alltid gör att dagarna går så fort, fick en hemsk nyhet hemifrån och började gråta och fick åka hem.
Usch.
Då kände jag att jag tar saker och ting alldeles för givet. Jag måste börja visa mer uppskattning till vissa peroner i mitt liv innan det är försent.

HURSOM.
Nu ska jag fixa!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, hälleforsarna..

2009-06-16 @ 15:11:48
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0