Videoblogg

Haha.. jag var tvungen att kolla lite på Kissies blogg (eftersom de flesta alltid skiver om henne så måste man väl nästan kolla någongång då och då för att få sig sin egna uppfattning om henne). Jag måste säga att hon är nog inte den smartaste som gått i ett par skor, hon gör verkligen BLOND-skämten till äkta vara.

Men så tror jag att hon feja hela sin blogg med.
Vem skulle annars låta sin vän göra en videoblogg och låtsas vara henne?
Jag höll på att dö när jag såg det.

Dålig som jag är så vet jag inte hur man länkar vidare såna saker, men om man går in på hennes videoblogg och scrollar neråt så ser man "Amir försöker vara Kissie".

Man garvar rent ut sagt...

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: åh, okey. varför ska roliga saker tas bort.. :(

2009-06-09 @ 16:44:41
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0