Ensam hemma...

Jaaaråå.
Att vara ensam hemma går ju riktigt bra! Bättre än väntat och I LOVE IT.
Ska jag vara helt ärlig så klarar jag det nog helt galant. GO ME >_<
Har inte fått några panikattacker alls, och det vore väl fan om de skulle komma nu.
Hela dagen igår spenderades med Jojo och jag säger då det: jag behöver ha min Jojo-dos oftare!

På kvällen fick jag sådär otroligt ont igen.
För er som inte vet så har jag ett medfött njurfel som kan göra sig påmind VÄÄÄLDIGT ofta, speciellt om jag inte druckit mer än ett glas vatten om dagen. (Vilket är dagligen).
Så det vart inget nattjobb för mig.

Somnade runt 3 på natten, heeeelt utbränd kändes det som :P WAHAHA.
Vaknade klockan 8 imorse och har vart klarpigg sen dess.
Men ingen att umgås med då ALLA JOBBAR.

Sååå... jag får väl ta mig ut på en promenad, gå hem och sova och sen dra till jobbet.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0