Halvdag med Jojo

Jajemän!
Idag satt det fint att äntligen få träffa min Jojo igen!
Vi gick på dropin-salongen o fick en liten hårklippning så nu har marre LUGG!
Japp.

Senare skulle vi luncha på Café Centrum men DET ÄR JU STÄNGT?!
Så det vart en semla på Da Capo till lunch idag :)
Jag hoppar nog över min utmaning. Sånt är inte min grej lixom...

Mina kläder från H&M har äntligen kommit! 2 jättefina linnen och en munkjacka/väst.
Så nöjd som jag är, men västen fick jag ju självklart skicka tillbaka i annan storlek.
JAG ÄR FÖR FET ;D

Har just kommit hem från jobbet med. Gött som fan, och otroligt nog så har dagen gått fort.
Snart är det helg igen!


Dagens citat:
"Men HÖRRU, du kan väl iallafall FÖRSÖKA att gå normalt och inte trampa omkull dej själv?"
"Vadå? Förstår det min image som isprinsessa?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0