Harem

SOM JAG HAR LÄNGTAT.
Enda sen jag kom hem från Turkiet första gången (tre år sen) han jag drömt om att få gå omkring i mina Harembyxor ute, men inte vågat.

NU, tre år senare, är det MODE?!
Men frågan ÄR.. hur äkta är dom jämfört med de jag köpte i Turkland? ;)
ÄKTA VARA, köpta på plats!

Köp era från H&M ni ;)
Eller Haléns eller vart det nu är man beställer KOPIOR ifrån.

(Jag har PMS och orkar inte vara snäll idag, så vill ni inte ta åt er av det jag får ur mig under
dagens lopp så läs inte min blogg.)


Till annat.
Hur går det på modelljakten då?
JOOOO, TACKAR som frågar. Det går riktigt bra. Igår fick jag över 100 röster, från 218 röster till 340.
Tack som fan >_<
FORTSÄTT RÖSTA.. jag ligger 3:a!


Rösta HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0