Hundar och katter...

En hund tänker:

Schysst, de här människorna som jag bor hos ger mig mat, låter mig bo i ett varmt och torrt hus,
de tar hand om mig, och bryr sig verkligen om mig. De måste vara gudar!


En katt tänker:

Schysst, de här människorna som jag bor hos ger mig mat, låter mig bo i ett varmt och torrt hus,
de tar hand om mig, och bryr sig verkligen om mig. Jag måste vara en gud!

Och även guldfiskar:
Guldfisk:
"Bara för att jag har ett tre-sekunders-minne tror dom att det inte gör mig något
att alltid äta samma fiskmat... Oboj, kolla där! Fiskmat!!!"


Dessutom vet du att din hund planerar en revulotion när du kommer in i rummet
och hunden lägger på telefonluren efter att ha mumlat "Jag måste sluta nu..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0