Jag gillar´t

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
- Älskar att prata sex, spontan, kollar in tjejer lika mycket som killar. KLÄDMÄSSIGT.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

- Humor, folk som kan bjuda på sig själva.

Om du hade 10 000kr som du var tvungen att spendera på en dag, vad skulle du göra?
- Köpa en ny kamera. Eller kläder... eller en flygbiljett någonstans. Eller göra en makeover i hemmet, eller köpa en chihuahua eller boxer, eller ny dator, eller nytt badrum... ELLER........

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?

- marre, mikis, mika, snauris...

Hur var du som barn?

- Bortskämd.

Vad tycker du om fildelning?

- Det är väl ok? (om jag visste vad det var).

Varför bloggar du?
- Älskar att skriva, läsa om andras liv och är allmänt nyfiken.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
- För mig är det samma sak då man älskar sina vänner, right?

Vad kan man leva utan?
- Moderater, sjukdommar, terrorister, landsgränser...

Vilket är viktigast hos din partner?
- Måste ha humor, helst Jim Carrey :) Trogen, ärlig, sportintresserad, resgalen, musiktokig, spontan.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
- Vad är harmoni?

Hur ofta lagar du mat hemma?
- Nästan aldrig då jag kan leva på yoghurt.

Vad skulle du göra med ett friår?

- Om jag var rik och hade friår så skulle jag göra en jorden-runt-resa.
Gärna besöka en flyktingförläggning någonstans.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
- Italien.

Hur svarar du i telefonen?
- Hallå?

Är du pinsam på fyllan?
- Det tycker inte jag, men blommorna jag pratar med kan nog skämmas en aning.

Vilken var din första konsert?
- Backstreet boys?

Hur ser folk dig?
- Självsäker, gosedjurstokig, rolig, snäll, galen, shoppingfreak, öppen, ärlig.
Och att jag alltid pratar utan att ha tänkt efter vad det är jag säger.

Värsta känslan?
- Att bli besviken.. ATT GRÅTA.

Favorit tv-program?
- 2 1/2 men

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
- Att umgås med de man älskar en varm solig dag, helst i 25-30 graders värme.

När grät du senast?
- Nu är det ett tag sen...

Är du vidskeplig?
- Nej.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
- Att jag aldrig tog något för givet.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
- Aldrig..

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
- Ställa en person mot väggen och riktigt skälla ut och ta en riktigt diskussion.

Vart går din drömresa?
- Jamaica.

Vem är ditt drömragg?
- Charlie Sheen eller Vin Diesel.

När blir man vuxen?

- Jag blir aldrig vuxen.

Vill du säga förlåt till någon?
Nej, jag har inte gjort något fel.

Vem är din hjälte?
- Alla som finns för mig när jag är nere.

Vad tror du på?
- Karl Marx? Nää.. mig själv.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
- Robinson!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
- Inte så svårt att välja :P hahaha...

Vad är lycka?

- Svårt.. man är väl lycklig när man känner sig... glad med det mesta?

Vilka personer beundrar du?
- Personer som vågar stå emot sin religion för att våga tro på det man själv VILL tro på, inte det man SKA tro på.

Vem var din första kärlek?

- Ojojoj.. K-J Andersson.

Vem har makten i ditt liv?

- Jag själv.

Har du någon dold talang?
- Är RUSKIGT bra på att skämma ut mig. Dessutom är jag duktig på att väcka uppmärksamhet.

Har du mobbat någon?
- Inte direkt mobbat, skämtat mera. Sen om personen tog illa upp så ber jag om ursäkt.

Har du någon fobi?
- Fåglar, spindlar, höjder, mörker, krypdjur, sprutor och nålar...

Vad är det pinsammaste du gjort ?
- Jag kom på mig själv med att stå och prata med en blomma på en fest.
Och mina geografikunskaper.

Roligaste resa du gjort?
- Gran Canaria! Ute i svängarna med Jimmy och Patrik...

Den mest romantiska resa du gjort?
- Italien.

Den värsta smärta du vart med om fysiskt?
- Min tatuering på skuldran eller piercingen i näsan.

Vad anser du om invandring?
- Jag tycker det är nyttigt att olika religioner och kulturer blandas! Dessutom är det intressant.

Är du rädd för att prova på nya saker?
- Absolut inte. Jag älskar att prova på nya saker, oavsett ämne!

Vilka/vem skulle du vilja träffa IRL?
- Charlie Sheen, Vin Diesel, Devon Sawa, The Offsprings och Rancid....
Annars har jag nog träffat alla som jag vill träffa, både inom musik, film och personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0