men va?

Damn va dålig jag har vart på att uppdatera på siståne.
Helgen kom och gick alldeles för fort, dock klagar jag inte.
Fick ett mysigt sms av Jojo igår kväll att jag skulle komma hem på en kvällskaffe.
VA MYSIGT!!!
Tyvärr kunde jag ju inte då allt var klart för kvällen. Iofs, jag kunde ha åkt i myskläder, är ju inte första gången!

Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vart en vända till Örebro.
Ikea men hittade JAG det JAG var ute efter? Klart inte.. kom hem med en massa annat SKRÄP som kompensation.
Vi tog svängen förbi MAX och väl därinne träffade vi på mina kära kusiner Chrisse och AC, och nån mer brud som jag aldrig sett förut. KAN hända att det är Chrisses nya brutta!


Träning ikväll, maybe?
Igår fick jag leka aerobictränare (då jag faktiskt blev erbjuden att vara tränare men tackat nej för att jag inte klarar av att stå framför en massa folk jag KÄNNER) och det var en upplevelse.



JAG ÄR BRA.
Jag ska börja med en ny grej: om inte man själv peppar sig, så gör ingen annan det heller.
Man känner sig aldrig så BRA med sig själv om man själv inte intalar sig det.
Så det ska jag börja med... igen.

Så idag då... Idag är jag riktigt nöjd med...
..................................

Jag förstörde inga maskiner idag! Det är jag nöjd med.
Jag har fixat till mina ögonbryn till PERFEKTION, people! = Mycket nöjd.
Och om mina egotankar om mig själv stör dig: BYT SIDA.
För här ska fortsättas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0