Ozzy = DET

I Fredags åkte vi till veterinären med min lilla älskling, Ozzy.
Nu är även han en DET.

Dom är lite roliga, mina katter.
Diesel älskar att vara i kattburen och att åka bil.
Ozzy HATAR inte direkt kattburen.. eller gjorde iallafall inte det tills i Fredags.
Han var jätteduktig i bilen och sa inte ett mjau på hela vägen dit.
Däremot när han fick sin spruta vart det ett jäkla liv.

Då höll jag på att nita veterinärjäveln.

INGEN gör mina katter illa.
Och under tiden medans Ozzy somnade undersökte han någon jäkla jycke som bara hade tre ben.
Och när den äntligen var klar så kom tanten med hunden ut, stängde dörren efter sig och ingenting mer hände.

SKA INTE GUBBEN ÖPPNA DÖRREN SÅ MAN FÅR KOMMA IN?
Till slut vart marre så förbannad att hon knackade på dörren, klev in och krävde att få vara med.
Inga problem.

Väl hemma och några timmar senare vaknade Ozzy till liv, vinglade ut i hallen och gick på kattlådan.
Sen brakade han ihop på golvet och somnade igen.
MIN LILLA ÄLSKLING.

Nu är han sitt gamla, gosiga jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0