Pizza vs. Doctor Fetma

Men jag är väl för härlig ändå!
Jag är själv hemma, utnyttjar läget maximalt, har tända ljus i hela lägenheten,
har mysigt och lyxar till det med en pizza och ser på DR. FETMA?!
Ingen dubbelmoral här inte...



Tjejen som opereras nu har tidigare gjort en bypass, och den operationen vet jag en hel del om.
Den är inte så himla rolig i alla lägen.
När den här tjejen gick ner i vikt fick hon en massa överbliven hud som säckar.
Det ska hon operera bort och även fettsuga sig runt magen.

Man blir ju fundersam, speciellt när man själv sitter och mular en fet pizza och dricker cola!
*blänger elakt på de 3 stackars bitarna som ligger kvar på tallriken och skäms*

Men så tänker jag att ÄSCH, man lever bara en gång och man ska väl njuta av sitt liv?
Man njuter av det som man själv väljer att göra.
But than again, man njuter ju inte av ett liv i fetma?
But than again AGAIN, så älskar jag ju att träna. Så det borde väl gå jämt upp?



Kommentarer
Postat av: Seawall

Hmmmmm nu har Jimmy en pizza att ta igen!! Så bra!

2009-03-12 @ 21:15:58
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0