Söndag

Sådärja...
Alla bilderna som är värda att se finns på min bilddagbok.

Idag har varit en av de mest uppiggande dagarna på länge.
Vaknade totalt utvilad och mådde bra. Promenad ner på stan för att hämta bilen hemma hos Virus.
Senare tog Marre och Jimmy en fika på Da Capo. Efter ca 30 minuter kom Seawall, Blobb och Virus ner på Da Capo och tog en fika med. Sen kom Bobbo (som för övrigt har blivit min idol) och alla skulle till pizzeria Babylon för att käka. Vi mötte upp herr Brandman och helt plötsligt välde det in 7 bakfulla Norabor på Babylon och skulle ha mat.

Den roligaste matupplevelsen jag vart med om på länge.

Dagens citat:
"Jag gick skapligt vilse igår. Jag skulle på fest hos -namn- men hamnade på fel fest."
"Det är skapligt bra gjort att på fyllan gå vilse i Nora men ändå hitta en fest."
"Jag hamnade ju på fest iaf. Jag skulle till han -namn- och han bor ju ditåt". (Pekar).
"Han bor åt det här hållet." (Pekar åt motsatt håll.)

Jag är så SATANS glad att jag inte är den enda med dåligt lokalsinne även i Nora!! Tack Bobbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0