Va?

VA? Har Prins Carl Philip FLICKVÄN?!
Det var som fan...

IDAG hämtade jag ut ännu ett paket på posten! Min underbara, jättesöta och URGULLIGA stickade kortklänning från Efashion! Och det var nog tur att jag köpte den när jag gjorde det, för det va den sista!
Nu finns den inte ens med på sidan längre! I love it!
Nu måste jag styra fest någonstans så jag får inviga den ;)

"Take me to the city! I´ll make myself so pretty! To you I wanna give it!"

Idag är jag på otroligt bra humör faktiskt, lite orolig känner man sig alltid men jag mår BRA.
Och inte ens deppad för att jag ska jobba till 7 en Fredagskväll heller!

Damn.. en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Seawall

Marre....nej Carl Philpi har ingen tjej längre för enligt tidningarna så har dom gått skilda vägar!

2009-03-06 @ 17:08:18
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0