Vilket shoppingcenter tar man idag?

Då jag trodde att bilen skulle rulla till Katrineholm redan idag så har jag avstyrt alla erbjudanden om träffar, fika, umgås, åka bort och hälsa på och allt vad det heter.
Men det var tydligen imorgon Katrineholm väntade.
Så vad gör man då en dag som denna när man har tackat NEJ till allt och alla?

Shoppar.

Men idag blir det nytt!
Är trött på Marieberg och alla affärer inne i Öret.
Eskilstuna shoppingcenter
är inte heller så roligt längre och i Kupolen i Borlänge hittar man
aldrig någonting man vill ha.

Så det blir KARLSTAD.
Kameran ska med för att dokumentera första shoppingen i denna stad som Marre aldrig vart i. (Tror jag?)
Det värsta är bara att hitta dit.
HUR?!
Av erfarenhet vet jag att när jag ska till en stad jag aldrig vart i förr så går det åt pipan.
Fråga Helena ;) (Går även att fråga Jojo om hur det gick när vi skulle till Askersund).
Iofs, nu är det jag och Jimmy som ska åka, och han verkar ju ha lite mer geografikunskaper än mej, så förhoppningsvis vet väl iallafall han åt vilket håll Karlstad ligger åt :P


SO LONG - FLAGGSTÅNG.

Kommentarer
Postat av: Kebaben

Hehehe... Självklart vet jag åt vilket håll karlstad ligger. Det är nog tur att det är jag som ska köra. Hehehe

2009-03-07 @ 10:50:33
Postat av: Seawall

Men Marre......i vilket landskap ligger Kiruna?

2009-03-07 @ 11:27:51
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Var på Marieberg igår och shoppade loss på Lagerhouse =)

2009-03-10 @ 09:18:24
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0