Du känner inte mig, va?

Haha.. vad tror folk om mig egentligen?

Folk tror / tycker:

...att jag har dejtat någon som vart 10år yngre än mig.
...att jag är karismatisk.
...att jag haft ett one.night-stand.
...att jag varit otrogen.
...att jag har haft telefonsex.
...att jag har strippat.
...att jag fortfarande sover med gosedjur i sängen.
...att jag har tittat på porrfilm?
...att jag skulle strippa för pengar.
...att jag har ljugit om sina arbetsmeriter i en jobbintervju.
...att jag har snattat.
...att jag har strulat med någon på jobbet.
...att jag har tagit ecstasy.

Folk tror inte/ tycker inte:

...att jag är något att skämmas för.
...att jag är oskuld.
...att jag är lösaktig.
...att jag är religiös.
...att jag har plågat ett djur.
...att jag skulle betala borgen för dig om du hamnade i fängelse.
...att jag vill ha barn.
...att jag är med i 10.000-metersklubben.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Facebook är väl ändå bra ljuvligt :)

2009-05-13 @ 16:43:31
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: dookie

Näää vad fin bloggen din blivit! Hittat allt knep och knåp hos Designadinblogg, eller? :)

2009-05-13 @ 19:49:04
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0