Ett kort adjö...

Jag tänkte ta ett kort adjö innan jag åker på kryssning.
Jag kommer inte ha tillgång att kunna skriva förrens kanske imorgon kväll, om vi ens åker hem imorgon.
Kan ju hända att vi stananr kvar på Köpingsyran ;)

Köpingsyan, eller GRISFESTEN även kallad förr, bjuder på massor med folk, tivoli och massa artister och festande.
Da Buzz ska tydligen uppträda i år.
Dem klarar jag mig nog utan.
För några år sedan såg vi när Sahara Hotnights uppträdde, och Kim gjorde sig verkligen hört där bland alla människor.
Sahara hade just avslutat en låt, alla applåder hade tystnat och väntade in nästa låt och Kim höjer rösten inför alla:
"JOOOO, JAG TACKAR, JA!"
Sahara: "Jo, vi tackar också."

Haha.. Marre garvade.

Denna helg kommer nog bli kul :)
Nu är det frukost, sen packa det sista sen iväg till Arboga och hela gänget där.
Det roligaste gänget!


Vi har en gratisplats över om någon vill ha, vart ett återbud igår så om du vill med på gratiskryssning på Birka så är du välkommen att höra av dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0