Fredag i Stockholm

Igår var en riktig upplevelse.
Vi kom, jag gjorde bort oss, vi gick ut på stan på en promenad och sedan gjorde vi oss iordning för middagen ute som Jimmy hade planerat.  "Lite rockigare utstyrsel ikväll, älskling!"
    
VI GICK TILL HARDROCK CAFÉ !

Jag vart nästan skakis av att bara se att det var dit vi skulle gå, och väl därinne fanns det så otroligt mycket att titta på att 2 timmar kändes som max 10 minuter.
Så mycket kläder, så många gitarrer signerade av legender, sådan inredning!
Jag kände mig så... HEMMA.

När vi var klara där gick vi till Hotell Continental för att se om min morbror jobbade, så man får träffas när man för en gångs skull är i huvudstaden.
Tyvärr jobbade Kalle från NIKI-baren i hans ställe, då han var ledig.
Men vi träffade Freddy och Karlsson i baren, och de blir alltid lika glada av att träffa oss.
They should be - jag har ju servat dem med öl och whiskey på min utbildning!
 

Kommentarer
Postat av: Seawall

Hade du inte vart på Hardrock innan??

2009-05-16 @ 17:58:16
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0