Inför kryssningen imorgon

Nu jäklar i min lilla låda är jag tankspridd!
Birka Paradise väntar imorgon, och kläderna är valda.
Linda ska vara snygg i svart kortklänning med snygga skor, de andra tjejerna vet jag inte.
Jag ska ha min blå/gröna fransklänning med guldskorna, eller ett par svarta skor till det.
På Lördagen (på hemvägen) ska jag ha mina lackleggings med ett sött linne till.

NU KOMMER DET JOBBIGA.
Vädret verkar inte hålla löftet om att det ska bli fint väder.
Då är frågan.. ska vi ta med oss bikinis iallafall.. UTIFALL?
Jaaa, såklart. Det tar ju ingen plats.

Kommer kännas rätt så bra att sitta i en solstol på en jättebåt med palmer, sola, känna en svag havsbrist samt ha en god jordgubbsdrink i handen.

Denna gång ska jag inte avsluta med en Long Island Istea innan jag kliver av båten >_<

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: ja det tycker jag :D

jag tror inte det, men vet att hans morbröder gör det :D

2009-05-28 @ 12:29:18
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0