Jag blir så irriterad att jag kan koka!

Alltså, jag försöker få till min bloggsida som jag vill ha den, jag VET ju hur jag vill ha den med.
MEN JAG FÅR HELT ENKELT INTE TILL DEN.
Måste man vara ett datasnille för att få en bra sida?
Ska jag behöva BETALA nån tönt för att sitta och få till en sida jag gillar?
MUTA, alltså?!

Oh well...
Jag har världens förkylning, hostar och har ont runt ögonen så jag har inte vart på jobbet på två dagar.
Inte så bra, maybe. Men vad ska man göra?

Jimmy är i Stockholm och jobbar idag, och stannar kvar över natten så jag har lägenheten och
allt tillhörande FÖR MIG SJÄLV.
Här ska glassas med min stora rosa morgonrock och krokodiltofflor framför TV:n, men laptopen i knäna, något bra program på TV, glass och antagligen till slut somna på samma ställe.

DUUUUUDE, vad jag verkligen försöker göra allt för att inte bli uttråkad när jag är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0