Jag hatar rubriker

Havregrynsgröt utan mjölk, med krossade linfrön och russin, en hård smörgås utan smör,
ett glas med brusiga ABCDE-vitaminer och slutligen en tablett "HÅRKONTROLL" för hår, naglar och hud.

Så har min frukost sett ut några dagar.
Någon som vill joina en frukost med mig? :)

JAG OCH CAROLINE ska till Turkiet!
Attans vad roligt, två systrar på semester tillsammans!
Har jag lite tur så kan jag övertala Jocke att låta Helena få följa med också.

På tal om det... JAG HATAR att en tjej LÅTER sin karl bestämma över henne och hindra henne från att göra det hon vill.
Till slut har hon blivit hjärntvättad och tycker precis som han, för hon tar hans parti och tycker det han säger låter vettigt?! Men är det EGENTLIGEN vad hon vill?
Eller är det bara för att hålla kvar karln vid sin sida?
Gumman, du klarar dig så mycket bättre utan den där. Du har gjort det innan!


Well... dags för min dagliga powerwalk kanske?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar; Typ, detox? ;)

2009-05-07 @ 10:46:06
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0