Jag lägger ner skiten...

Haha.. man får tacka för alla åsikter och kommentarer runt mina politiktankar.
Jag är tankspridd och trodde jag hade fått en uppfattning.. men nu inser jag:
JAG SKA INTE HA MED POLITIK ATT GÖRA.

Jag hatar skiten.

Well well... Jimmy och jag kollade på Scooby Doo till middagen och har just kommit in från en uppfriskande kvällspromenad.
Imorgon kommer svärmor och ska titta på när Jimmy kör med crossen i Gyttorp.
Under tiden ska jag träffa Jojo en sväng på stan, kommer kanske ställa några fler frågo om politik då :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeell... (igen)..
Detta blev ett kort inlägg.

Kommentarer
Postat av: Pelda

sv: jag personligen älskar svart & vitt i olika rum där hemma hos folk, så neej! inge mer färg! :D haha =)

ååh, tack så mycket :) du med!

2009-05-22 @ 14:51:29
URL: http://pelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0