Lördagkväll

Men BLÄÄÄÄÄÄ vad träligt jag har då!

Karln är bjuden in till grannen för att dricka några kalla, se på fotboll och spela spel.
Det är ett gäng grabbar så NO GIRLS...
Och jag ska jobba imorgon så jag kan inte gå ut och festa som planerat var!
Fast det vore ju inte första gången man kommer bakis till jobbet ;)

Tidigare försökte jag glysa över staketet och se vad grabbarna hade för sig, men lyckades inte se något.
Och nyss fick jag ett sms av Jimmy:
"Kom in och säg hej!"

NEJ.
VARFÖR?
Princip-marre slår till igen :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

båda egebtligen:D ditt dörm vardagsrum är som mitt dröm också:D eller som mitt ska bli för just nu har jag inget eget :D

2009-05-23 @ 23:02:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0