Återbesök hos Sonja

Idag tog jag och morsan en sväng i Örebro för lite småsaker som behövdes fixas.
Jag passade även på att hälsa på hos Sonja på Skin Renew Center.

Jag gillar henne så skarpt mycket, hon är störtskön och hon ger ett så lungt intryck. Man är inte ett nervös när man är där!
Anledningen till att jag hälsade på där var för att visa upp mina fina läppar som hon konstruerade för 2 veckor sedan.
Nu är även mamma lite sugen på ett litet besök på Skin Renew :)


Som avslutning käkade vi sushi!


Nu är jag och min sambo hos far och Kristin eftersom vi ska upp tidigt imorgon.
Vi ska jobba på Lekebergskåsan. Pappa är tävlingsledare, Jimmy ska vara miljöchef och jag ska vara sekreterare tillsammans med Per och/eller Jocke.
Jag ska även vara fotograf!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej, jag ska snart ha en tävling på min blogg där jag kommer att lotta ut en av mina teckningar... Men jag måste veta vad jag ska måla så om du har idéer så säg till, du kanske till och med vinner så kom med en bra idé.

Sköt om dig, kram!

2009-11-07 @ 02:52:21
URL: http://worldofcreation.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej, skulle du vilja bli modell och stylad samt fotograferad av proffs? Och dessutom få en överraskning av bracy.se?

Du har chansen att vinna allt detta, läs mer på min blogg! =)



kram!

2009-11-07 @ 13:15:09
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Angelika - Resan mot kilorna

Vad gör dom på det där centret?



fin blogg du har



ha en fortsatt trevlig dag

2009-11-08 @ 14:47:32
URL: http://femtonextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0