Halloween-pics

Haha, ju sämre jag uppdaterar, desto fler gånger går folk in på bloggen och tänker "men uppdatera dåååå".
Det är bevisat på antalet besökare vill jag lova...

Ohwell, dags att berätta om min kväll då jag kom ut som bi ;)
GETING rättare sagt... Jag snackar HALLOWEEN, people!

Jag överdriver inte när jag säger att alla ville ha a piece of the queen Bee, den hetaste och enda getingen på stället. Ohyeah, där ökade självförtroendet en smula... Gratisdrinkar som vanligt, telefonnummer ville bytas, utfrågningar...men Jises, har ni aldrig sett en geting vara ute och surra förut? ;)

Och jag har hört den absolut bästa raggningsrepliken ever!
"Hejsan. Jag måste bara få säga att jag har sett dig under hela kvällen. Jag har sett dig surra omkring och måste få säga att du är den hetaste getingen här ikväll, eller jag menar den enda och hetaste getingen. Kan jag få bjuda på en drink och du sedan betalar med ditt telefonnummer?"

Nu överlåter jag bilderna säga resten:


Tom, Marre, skotten och Love... (*host* Tove)


Tom & Love


Helena sexy devil, Marre sexy bumble Bee. Visst är mina läppar perfekta?


Marre the bumble Bee


Oh Tom, you´re soo naughty...


Han var trälig och körde med jeans under kilten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0