Helenas B-day är planerad :P

Välkommen hem, Marre!
-Jo, jag tackar!
-Var har du hållt hus hela dagen?
-Jag har varit hos Helena, myst på stan och käkat, haft sällskap av Tom som skämdes ögonen ur sig för att han blodade ner min playboybunny-dräkt i Lördags, fajtats med Roxie, skämt ut mig för Helenas granne vad-han-nu-heter för han tror att jag är tänd på honom och hans dröm gick i uppfyllelse. Sedan har vi även planerat Helenas födelsedag vilket ska bli på antingen Gustavsvik eller BORLÄNGE BADHUSET. Oavsett var så ska vi inte vara nyktra...



Så håll undan idioter - vi äger badhusen och det vet ni.
(Förra gången vi var i Borlänge kom några badvakter fram och tackade för en underhållande dag.)
-Jag vet, vi är roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0