Hemma igen med ÄNNU större Juvederm-läppar

HURRAY FOR ME!
Ni minns första gången jag förstorade mina läppar, att jag sa att det bara var för att testa på och aldrig skulle hända igen?
Well, stäm mig. Jag ljög för er, men kolla resultatet! Jag är så JÄÄÄÄVLAAAA nöjd med mina läppar som är ÄNNU större nu.



Helt seriöst, hur kan man INTE gilla dessa?

Jag använde samma som förra gången Jevéderm, vilket är en helt ofarligt.
Det består av hyaluronsyra som finns naturligt i huden och framställs syntetiskt genom bakteriell fermentation.

Det är inte bara åsikter och tyckanden om att Juvederm är den mest effektfulla produkten vid t.ex. läppförstoring, det är bevisbara fakta.


Jag är jätteglad att Sonja på Skin Renew Center använder Juvederm, det är synbart resultat direkt i behandlingsstolen!



Ohwell, då var det dags att leva på flytande föda genom sugrör igen då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0