Jag reser en del...

Det är många som stör sig på att jag reser så mycket, eller är det avundsjuka?
Jag och Jimmy har hittills åkt utomlands två gånger om året, men innan jag träffade Jimmy reste jag.
8 gånger under 24 år tycker inte jag är mycket, faktiskt. (Fast 7 av resorna är på 4 år)

Men vi åker väldigt mycket inom Sverige med, på olika evennemang som konserter, festivaler, idrottsturneringar, tävlingar och andra trevligheter. Men ett ställe jag aldrig mer åker till är NORRLAND.


En bild från min första utlandsresa, den var till Lanzarote:


Min andra resa, Turkiet. Bodde på All Inclusive-hotellet Orient Palace.
Det var våran första semester tillsammans, och den fick jag av Jimmy i julklapp!
En julklapp värd 13.000 kr <3


Tredje resan var min svärmors födelsedagspresent. Gran Canaria! Det var både solresa OCH en sjujäkla festresa! Fybubblan vad mycket drinkar! Medan svärmor gick till sängs tidiga kvällar gick jag, Jimmy och Patrik ut på partaaaaj, och det var varenda natt! Där träffade jag min underbara vän Latifa <3


Sedan gjorde vi resan med våra tyska vänner Robert och Carmen till Tyskland. Jag förstår inte varför så många på jobbet vart så sura över att vi umgicks så mycket, och att tyskarna ville ha dit OSS och ingen annan ;) Tysklandsresan var också bara PARTY. Kommer aldrig glömma Club Hölle. Och underbara Fantasia Land <3


Nästa resa var min mammas födelsedagspresent. Vi åkte tillbaka till Turkiet och bodde för första gången på Palmiye Beach. Mamma skrek så grannarna vaknade när hon fick presenten kl.5 på morgonen.


Våran nästa resa gjorde vi för upplevelsens skull. Vi åkte till Italien för att få se underbara Venedig.


Sen var det ju givet att åka utomlands, TURKIET och självklart på min mammas födelsedag igen! Dock så fick hon inte den här resan i present, och den här gången följde svärmor med. Det roligaste med den här resan var att min kusin med en gemensam kompis + 4 pers till var där så vi festade till några kvällar. Och tack vare mig så fick vi gratisdrinkar ;) Vi bodde på Palmiye Beach igen.


Nästa år vart det Turkiet igen! Men vid det här laget hade Jimmy tröttnat på Turkiet så han valde att lägga sina pengar på sin cross, och jag valde att följa med mamma och hennes väninna. Självklart bodde vi på älskade Palmiye Beach, och jag träffade två underbara svenska tjejer som jobbade där! Sarah och Camilla.





Som våran nästa resa planerar vi att åka till JAMAICA.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fina resor du har gjort. Hur kommer det sig att du gillar turkiet så mycket?

2009-11-22 @ 21:44:28
Postat av: Åsa

Svar: Haha! Jag är iallafall på Smedjan/Hyttan förtillfället :) men tycker det är skit bra på tullis, trivs som fisken i vattnet!

2009-11-23 @ 11:10:31
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, själv har jag precis kommit hem från thailand

2009-11-23 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0