Jag ska lära mig FLAIRING!

Något som är så himla snyggt och häftigt är FLAIRING.
Jag lovar att om jag får ett FAST jobb i en bar någongång så ska jag showa med flairing, jag håller på och lära mig nu! Min första lärare i flairing var självklart Recep när jag var i Turkiet. På Panderosa hade de flairingflaskor som inte går sönder om man tappar dem.

Jävlar vad impad han vart att jag kunde så mycket som nybörjare!

Här är en av delägarna på Panderosa när han jonglerar med brinnande flaskor samt balanserar glas på pannan.




Förra året hade de besök av en kille som tävlar i "Flairing championship".
Synd att jag aldrig filmade honom.


Här nedan ser ni hur flairing ska gå till på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0