Kanalen E med choklad och popcorn

Åååååååh, vilken kväll!
Farsan och Jimmy var bra på läsken igår när jag åkte till Örebro för att hämta dem efter Öl & whisky-provningen på Conventum. Men det var ju det som var meningen :)

Själv bänkade jag mig framför kanalen E med en påse choklad och popcorn.
FAN vilken bra kanal det är, bara kändisar hela tiden! Den kanalen måste jag ha...

Och självklart visades mina favoritprogram: Girls of the Playboymansion, (nya tjejer nu förresten, de gamla har blivit utsparkade) Dr 90210 som bara handlar om plastikkirurgi. Utöver mina favoritprogram visades även True Story of Heidi Klum, och som avslutning vart det "My perfect life" med Viktoria Silvstedt. (Jises vad jag är kändiskåt!) Däremellan var det ett program med Forbes 15 Hollywood Mom.


Ohwell, idag är farsan väldigt dålig och är sängliggandes (för mycket öl igår!) och Jimmy bänkar sig redan vid datorn. Shälv är jag skitsugen på att åka till gymmet i Fjugesta, men ensam? Come oooon...





Ikväll blir det Klubbfest!

Kommentarer
Postat av: Sofia

E är en grym kanal! Har den på i bakgrunden jämt!

2009-11-21 @ 11:43:43
Postat av: Bassam

Hej. Känner du till nån bra plastik-kirurg i Alanya? Tack

Svar: Känner och känner... jag vet vart det finns!
Marre

2013-05-06 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0