Marre for president

Många frågar sig varför Sverigedemokraterna växer!

Här är en anledning: Ynglingen drog in en ung flicka på kyrkogården i Boliden och våldtog henne. Skellefteå Tingsrätt dömde idag Wahed Naseri, född 1991-04-24 och medborgare i Afghanistan, för våldtäkt till fängelse 1 år sex mån. Han ska därefter utvisas och får inte återvända till riket förrän 2016. Den utvisade ska även utge skadestånd till den kvinnliga målsäganden med 80 000 kronor.


Kommer hit och söker asyl och sen våldtar en ung tjej!
Ok, det är en idiot som förtjänar att få kuken avskuren.
Men anledningen till varför jag blir så upprörd är utvisning i 10 år???





Varför i helvete skulle han få återvända till Sverige???


Hatar alla dessa mesiga politiker, om svenska folket fick säga sitt så lovar jag att 99% skulle inte vilja ha tillbaka idioten till Sverige.
Så nu vet du "J", varför svenskar röstar på Sveriedemokraterna. Nu behöver du inte undra längre.

Nuvarande regeringen består av mesiga idioter.







Hade Marre suttit som regering / PRESIDENT så hade Wahed inte haft mycket till livsglädje kvar.


Kommentarer
Postat av: dookie

Jag tycker man även skulle utvisa "svenskar" som våldtar. Kanske bygga ett nytt land där alla idioter som Wahed kunde bo tillsammans ;-)

2009-11-16 @ 22:38:25
Postat av: dookie

Svar: Ja för fan, det är ju bara sanningen. Jag kan förstå att folk tycker så. Jag tycker inte heller man förtjänar att stanna i ett land och ha ett bra liv om man begår sådana brott.



Nu ska jag ner till frissan snart, tjipp! :-)

2009-11-17 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0