Marre = helgens bäste chaufför

Den här helgen kommer bli... annorlunda.
Ikväll ska jag vara världens gulligaste sambo OCH dotter! Min pappa och Jimmy ska nämligen ut tillsammans på Öl och Whisky-mässan i Örebro ikväll, och JAG ska skjutsa på dem!

Och imorgon är det klubbfest för alla oss som var med i KM, (klubbmästerskapet) och jag har ställt upp på att köra oss fram och tillbaka där med!

Aaaaaaw, visst är jag för snäll?

Nåväl, idag innan jag blir helgens bäste chaufför så ska jag till Sonja på Skin Renew, hon ska få ta en titt på mina underbara läppar. (Jag vet att jag är nojjig, men det är alltid bra att visa upp så hon får se hur de ser ut)



Dagens humör: Väldigt bra! Är ju Fredag!
Dagens borde: Shoppa mer kläder till allt festande...
Dagens frisyr: Plattångat :P
Dagens klädsel: Jeans med blå oversize-tröja och matchande smycken från Milajki.
Dagens planer: Luncha med mamma, vara chaffis åt far och Jimmy.
Dagens vill ha: SPRIT men jag får avstå ;)
Dagens längtan: Dansgolvet på Harrys :)
Dagens beroende: Lipgloss :)
Dagens tråkigaste: Blir en hel del åkandes i bil och buss
Dagens roligaste: Besöket hos Sonja om jag tar mig dit...
Dagens person: JAG, jag ochåter JAG.
Dagens irritation: Det här jävla vädret. Ska det jävlas så kan det väl iallafall vara snö?
Dagens låt: ZZ-top "Legs".




Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: M

JImmy ska var lyckligt som har dej

2009-11-20 @ 10:37:18
Postat av: Ulrika

Tack! :)

2009-11-20 @ 10:47:24
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Grixx

vill inte ha ngn puss

2009-11-20 @ 14:31:56
Postat av: Jimmy

Jag är lycklig som har en sådan underbar sambo.

2009-11-20 @ 15:01:45
Postat av: nathalie

oversizatröjor är så skönt !

2009-11-21 @ 10:59:09
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0