Marre svarar...

Efter lite kommentarer från Norafolk (som faktiskt vågar skriva sina namn och därmed avslöja sin ålder) så har jag förstått att väldigt många i stan irriterar sig på det jag skriver, men kan inte låta bli att läsa min blogg ändå.

Att halva Nora läser min blogg är inget nytt, men att gamla tanter på 33+ läser min blogg dagligen?

Jag gillar att folk läser min blogg och det är kul att det är lite åldersskillnad, men ni gamlingar läser det för att störa er på mig, så att ni har någonting att klaga på. Då är min tanke att ni tanter ska inte ens känna att ni VILL läsa min blogg, eftersom ni bara blir irriterade över att ni inte kan göra det som jag gör idag. Det skulle ni ha tänkt på för 10 år sedan ;)


Dags att inse att eran tid är över?


Ni ska komma hem från jobbet, ta hand om era ungar, laga matlådor till eran sambo, se kvällsnyheterna och sedan gå till sängs för att även skylla på huvudvärk för att ni inte orkar ta en snabbis innan John Blund slår till. Face it – huvudvärk är passé, eran ålder har kommit ikapp er. Men det är lungt - åldern kommer ikapp alla till slut ;)



Så gör mig en tjänst; när ni nu läser min blogg så behöver ni gamlingar inte kommentera att det jag gör är dåligt eller fel - ni skulle ha gjort samma sak om ni inte var för gamla ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Hahahahaha, jag skrattar ärligt talat åt det här inlägget..



Jag förstår så väl att du skriver som du gör. Det är alldeles för många som är avundsjuka på det de själva inte fått eller gjort, jag ska inte säga att jag inte är likadan stundtals, men jag skulle banne mig inte racka ner på någon bloggare som levde min dröm, no way. Det om något är patetiskt och lågt. Vad är det som är så svårt med att vara glad för andras skull, liksom?



Detta landet håller på att bli farligt kallt, och framför allt så har folk blivit mer rivaliserande, ifall någon gör saker som andra velat men av någon anledning inte kan eller har kunnat, då är det genast den personen som har tusen fel..



Själv hann jag med rätt mycket innan mitt liv blev upp o ner, och det är jag glad för.



Men var och en har i slutänden ansvar för att försöka få till sitt liv så bra som den kan, ingen lär ju göra det åt dig. Det kanske är dags att inse det i tid, något som många troligen inte gör.

Synd bara att det ska drabba oskyldiga.



Visstja, jag fyller 30 om ett par veckor, så jag är väl relativt ung, antar jag :D

2009-11-20 @ 23:29:16
URL: http://tremoten.blogg.se/
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Hej igen, tack för du hälsat på och kommenterat, alltid skoj!



Du kan ju skriva 3 mot 1 eller som jag skriver i kommentarerna, Jessica-tre killar och en tjej. Beror på hur mkt plats du kan fylla ut :o)



Har förresten uppdaterat sedan du var inne sist, haha. Kan ju säga att jag är en nattbloggare, ingen morgonmänniska alls.. så bloglovin' är ett smart drag om man verkligen vill ha koll, fast själv scrollar jag ner till det inlägg jag känner igen och läser fram till det sista. Men det är jag det, haha!



Kul också att du gillade min kommentar, sa bara vad jag tycker. I always do.



Hoppas du har o haft en trevlig kväll.

Jessica

2009-11-21 @ 00:56:48
URL: http://tremoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0