Massa festande på G

Yaaadaaaa!
Nu är det styrt att det blir fest på Lördag. Noras Kebab fyller 26 bast och han ska ha en sjubrakare till fest och ingen än marre blir gladare när Arboga co säger att de ska komma! Snöret kommer redan på Fredagen så vi hinner piffa lite innan... SAMT SHOPPA!
Och Noragänget - ni är sjukt roliga.. nästan scary ibland ;)

Även lite blandad kompott från Örebro, Lindesberg och kanske, KANSKE Stockholm kommer hit med.

Känner att nu lär man ligga i med hårdträningen här, nu är det fest flera helger på raken! (Får ju inte lägga på mig några kilon nu!)
Först nu, sen nästa helg är det klubbfest för Fjugesta MS, helgen efter det får jag inte skriva ut på bloggen än (pga vissa läsare). Efter den helgen är vi ju inne i december.

Och DAAAH?! Man festar väl hela December för att få denna jävla skitmånad att gå iväg?
Jag är avis på den lilla slynan som åker till Thailand idag.

Meeeen jag hade ju semester när första frosten kom ;) Feel the pain!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skulle också vilja shoppa. :P

2009-11-11 @ 13:26:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna ♥

Jättesöt blogg! :)

2009-11-11 @ 16:52:19
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0