Ohyes, we´re friends...

YEY!
Jag och Araz är inte osams längre!
Vilken jävla tur för honom, jag visste väl att han inte kunde vara arg på mig utan en vettig anledning.

Nu är det så här va:
I Lördagskväll när Folkan stängde så skulle jag och Araz ses en sväng innan jag åkte hem.
Jag talade om för honom att "jag har ringt efter Jimmy och han kommer närsomhelst. Om du vill ses så kommer du hit NU."

Nu var det bara så att Jimmy hann komma först, jag klev in i bilen och skrev till Araz att jag hade åkt hem.

"OK som du vill, jag ska aldrig mer skriva till dig."
WA?!


Två dagar tog det innan han hörde av sig!
Ska jag behöva be om ursäkt för att jag åkte hem?
Folk kan väl ändå inte bli sura för att jag inte umgås med dem varje minut?

Men nu är vi samt igen!
Ooooh, happy day!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket! :)

2009-11-03 @ 12:00:20
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0