Paradise Hotel ÄR SKIT

Paradise Hotel...
Det enda det går ut på är att såra så många som möjligt genom att ha sex med allt och alla.
Att krossa så många känslor man bara kan för att själv vinna hela skiten.

Javisst, det är en tävling och JAVISST, sex säljer!

Men att de som är med i programmet inte bryter ihop och blir psykiskt förstörda efter att bli så sårade som de faktiskt blir... det fattar inte jag.




Likförbannat skulle jag iallafall vilja vara med om jag fick chansen, HAH!
Tänk bara... MERA SOL TILL MARRE!

Fast då skulle jag såklart vara tråkig eftersom jag bara skulle sola och bada i TV och därför åka ut fortare än kvickt.. Så ja, någon skandal måste man väl göra för att få stanna kvar i den jävla såpan?


Hursom... jag tänker inte titta på ett endaste avsnitt. Isåfall blir det för att jag avundas solen!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet när första avsnittet av den amerikanska versionen visades för några år sedan, då följde jag det, men nu verkar det ju inte vara något intressant alls. Har ingen teve så jag säger verkar, haha

2009-11-17 @ 18:45:15
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0