Snabb update

Dagens humör: Uttråkad
Dagens borde: Leta jobb?
Dagens frisyr: Blir något ruffsigt.
Dagens klädsel: Mjukisar och ett antal tröjor :P
Dagens planer: Kanske dejta Jojo?
Dagens materiella vill ha: Nya lårstövlar...
Dagens längtan: Vill till solen...
Dagens beroende: Idominsalva! Mina nya läppar är jättetorra :)
Dagens tråkigaste: Att jag inte riktigt vet om jag ska träffa Jojo eller inte? :P
Dagens roligaste: Ett hett tips från Nisse ;)
Dagens person: Jag! (ohyeah, snacka om att hylla sig själv)
Dagens irritation: Att personen jag försöker ringa sitter i möte halva dagen!
Dagens låt: P-bros "Tingaling"


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad brun du är på bilden <3 är det från Turkiet?

2009-11-17 @ 10:38:43
Postat av: Anonym

Hej, allt bra med dig idag?

Ha en bra Tisdag! ;D

2009-11-17 @ 12:23:31
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0