Jag kräver ett svar...

När jag ställer en fråga så kräver jag oftast ett svar.
Som igår, jag frågade ARTIGT om man kan kräkas om man saknar kräkreflexer?

Ingen som vet... men dessa jävla idioter som skriver "ååh, kolla min nya blogg. Du ångrar dig inte" och sedan kollar man och det står info om den senaste kaffelattesorten som en annan redan provat för 2 år sedan - FÖR DEN ÄR INTE NY!!! - DOM svarar, fast inte på det jag skrev om i inlägget.

Sååå... nu gör vi såhär, att om ni inte ska kommentera det jag skrivit så behöver ni inte göra reklam för eran lilla blogg heller, FÖR JAG KOLLAR INTE! Haha...


Såå... jag vill inte vara egoistisk, men nu övergår resten av inlägget till det som verkligen har betydelse:
Me.

Det är Måndag, idag ska jag ringa en klinik i Örebro som ska göra mig snyggare än vad jag redan är.
Eller i mångas avundsjuka ögon: de ska göra mig snygg.
Ja ni fattar...

Nu i veckan lär ju min Halloweendräkt komma! Jag beställde den förra veckan och kommer den inte innan helgen så tänker jag inte gå ut, Halloween är ett måste att klä ut sig!! Och vem vill ha kläderna man redan en gång har använt? Iofs har jag ju en massa dräkter...


Sååå...
Lite nyttig frulle och vipps så är jag snart i Lindesberg igen.
(ooooh, vad det svider i mångas ögon när jag skriver Linde...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

i mina ögon svider det inte

2009-10-26 @ 09:20:24
Postat av: Åsa

Vad ska du göra? :D

2009-10-26 @ 10:48:20
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Erika

Men hallå MarreMaran, vad ska du hitta på?! :D

2009-10-26 @ 13:43:12
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0