Karlar... vad är felet?



...funderar på er karlar.
Hur fan funkar ni egentligen?

Ni vet han som inte ville ha med mig att göra, för att han ville ha mig som flickvän och kompis inte dög?
Men det gick ju inte för jag är UPPTAGEN?

Eftersom han klart och tydligt talade om för mig att han inte vill ha mig som vän, så tog jag bort han från min MSN-lista, såklart. Varör ska jag ha honom där?

Men nu är det så här att han skrev till mig, och eftersom han var borta från min lista så stog bara hans mailadress som "namn" i konversationsfönstret.

Jag frågade SNÄLLT "vem är du?" eftersom jag aldrig la hans mailadress på minnet, why liksom?
Då vart jag kallad falsk slampa, känslokall och ego.

Men snälla lilla mansgris...
Det var du som sa att vi inte skulle ha något med varandra att göra, och då blir JAG kallad känslokall?

Karlar, vad är felet med er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0