MysLördag

Som vanligt - dålig uppdatering under helgen.

Igår var jag och Jimmy hundvakt åt pappas hundar igen! Rätt mysigt att vara ensamma i deras stora hus :)
Helena ville att vi skulle åka till Lek- & buslandet igår, men tyvärr.

På kvällen hade jag och Jimmy en riktig myskväll med film, 34 tända ljus och godis.



Diesel höll koll på godisskålen åt oss.


Till slut kunde han inte hålla sig. Det vi äter - kan han också äta.





Idag kommer svärmor på besök, vi ska nämligen byta vinterdäck åt henne.
Eller... Jimmy ska byta vinterdäck, jag tänker inte röra bilfan.

Nu ska jag moffa i mig resten av godiset från igår!


Kommentarer
Postat av: Erika

Nää det är en bok ;) Finns bara på engelska dock men den är sjukt bra.

2009-10-25 @ 17:01:24
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com
Postat av: Sanne - tävling om namnsmycke pågår!

Naaw, vilken liten sötnos :) Snällt att hålla koll på godsakerna åt er!

2009-10-25 @ 17:24:12
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0