Rammstein = Emo?

Ååååååh, jag läste just bögen Amir´s blogg:

"Läste att emo-gruppen Rammstein för ett tag sen spelade in en musikvideo där dom på riktigt knullar med brudar. Man ba hallå hur desperata kan ni vara? Nu har dom även gjort dildos efter sina egna kukar som sedan ska säljas. Visst kanske det är en rolig idé, men dom är världskända och behöver väl inte hålla på såhär för att få lite uppmärksamhet. För vist är det ju därför, enbart för uppmärksamhet."

ÅÅÅH, detta inlägg störde mig så otroligt mycket.

1. Rammstein är INTE emo. Det är hans åsikt bara för att han dyrkar Britney Spears och enbart gillar blonda bimbos.

2. Britney kan vika ut sig hur mkt som helst i sina videor, bilder... överallt. Men så fort ett annat band gör något som inte passar fröken Bög så är det helst plötsligt för uppmärksamhet?

3. Många av Rammstein´s låtar handlar om sex, de är ett porrigt band. Vad är det för skillnad mot Britney?

4. DE GÖR DET INTE FÖR UPPMÄRKSAMHET. De har uppmärksamhet så det räcker, och jag tror nog att de är nöjda över den uppmärksamhet de får, och vet att de inte behöver göra så här för att få mer. Kan man läsa mellan raderna så förstår man innebörden i deras texter!


Ååååh... är det inte fler som reagerar på detta?
Jag brukar inte bry mig vad de där stårhetsvansinne-bloggarna skriver, men NU JÄVLAR :P

Kommentarer
Postat av: sara

besök gärna denna tjejens blogg, väldigt fint och ovanligt.

http://d3liicious.blogg.se

lova er att ni inte kommer bli besviken<3

2009-10-19 @ 18:36:10
Postat av: Tornevall

Och som vanligt när man skriver ett inlägg så som du gjort, borde man väl förvänta sig en kommentar som hör till ämnet? Men nej, andra bloggare bara stormar in på websidan i blindo och skriver nåt helt sanslöst korkat utan någon som helst anknytning till ämnet. DET stör mig - betydligt mer än lilla Amir, utan vare sig livserfarenhet eller självinsikt. Jag sällar mig helt enkelt till dina åsikter och fnyser. Egentligen är det inget man borde behöva lägga vikt vid, men jag kan inte hjälpa det - jag gör det ändå.



Om du nu känner dig manad att besvara det jag precis skrev till dig - kommentera gärna det här då. Jag brukar alltid kika tillbaka för att kolla om jag fått svar på det jag skrivit. Bara så det inte blir samma sjuka fenomen att folk hoppar mellan bloggar och svarar, så att alla diskussionsmöjligheter om ett ämne inte helt trasas sönder.



Väl valda ord förövrigt!

2009-10-19 @ 22:53:51
URL: http://blog.tornevall.net
Postat av: michis

hej



härlig blogg du har..



ha en trevlig kväll/dag

2009-10-19 @ 23:44:12
URL: http://mdesigne.blogg.se/
Postat av: Camilla

Måste bara tillägga att de INTE har sex på riktigt i videon..deras ansikten men porraktörers kroppar.

2009-10-20 @ 15:40:01
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Malyn Polecastle

Hell yeah bruden!!

Vi går på rammstein helt enkelt och rockar röven av oss!!

2009-10-20 @ 21:25:30
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/
Postat av: Jimi

Det mesta av Rammstein är Homoerotiskt liksom.. vem fan bryr sig.. dom är sjukt bra för det.



Inte för att den nyaste låten är så särskilt bra .. men videon är rätt cool ändå tycker ja

2009-10-20 @ 23:04:17
URL: http://jimij.blogg.se/
Postat av: Jimi

asså.. Musiken är bra.. men ja stör mig på hur han sjunger.. ska det vara Rammstein ska det vara dom gamla goda Rammstein ^^

2009-10-21 @ 23:25:22
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0