Skin Renew Center

Jag har precis kommit hem från en heldag i Örebro med Helena, Tom, Madde och Evelina.
Utan dem hade jag nog bangat.

Shopping.
Sedan var det dags för min tid i rampljuset hos Sonja på Skin Renew Center.


Eve, Madde, Helena.

Kissie är en jävla lögnare som säger att läppförstoringar gör ont. Visst kändes det när hon stack in nålen, men inte alls så att det gjorde ont. Kissie´s smärta är för att skrämma andra för att hon vill vara ensam om förstorade läppar - no doubt about it. Och då snackar vi att jag gråter bara jag SER en nål, men inte nu.

Efter min läppförstoring gick vi till Cahara där Madde ville pierca om sig i läppen igen.
Oh jäklar vad trevlig piercingkillen var, han gillade att jag hade en blogg och hade med mig min blaffa till kamera, så jag fick en pinn gratis, samt hans email-adress så jag kan skicka bilderna på Madde när hon pierca sig.







Hon hade lite ont efteråt, stackarn. Hon piercade på en gammal broskbit som hon piercat en gång förut.
Men annars gick det väldigt fort, och väldigt bra.
Tack Cahara!


Kommentarer
Postat av: Ogur

Does it hurt? / Ogur

2009-10-28 @ 14:28:21
Postat av: madde

nejj . bilderna marre, !

2009-11-15 @ 18:51:19
URL: http://bbaramaddeh.blogg.se/
Postat av: Ferdia

jag har funderat skitlänge på att testa att förstora lpparna där på skin renew center. Vad kostade det och hur många ml?

2010-11-08 @ 18:54:23
URL: http://ferdia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0