Turkiet 2009

Jag hittade ännu en video bland alla jag har, och den här har jag väldigt delade åsikter om!
Som turist och gäst på baren ser jag detta som kul och underhållande, samt att de drar folk.

Men tyvärr, nu när jag lärt känna så många och är mer insatt i hur det är att jobba som bartender utomlands, så märker man vilket slavjobb det är. Det här gör de inte för skojs skull, och leendena är jättefake.

Det här har deras chef beordrat att de ska göra, annars behöver de inte komma tillbaka till jobbet nästa dag.
Och vad ska de göra? De behöver ju pengar...

En av dessa unga killar sov dessutom ute på gatan, han hade inte ens ett rum!
Och han är inte ens över 20 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0