Turkiet 2009

Vart hamnar man om man reser 1 timme bil till flygplatsen i V-ås, flyger 4h neråt, åker buss 2h och sedan är det varmt i två veckor?
Turkiet såklart.

Vi kom dit på Fredagskvällen, i stort sett precis vid solnedgången. Receptionisten kände igen oss på en gång från förra året och vart jätteglad av att se oss igen! Och det absolut bästa hotellrummet med den bästa utsikten fick vi med!



Och varför ska man ta det lungt första kvällen? Vi gick ut för att hälsa på alla vi kände och ALLA kände igen oss. Lite kaxigt kändes det när alla skrek "MARIKA!" ute på gatorna... Har man gjort sådant intryck?

Vi gick till min älskade krog PANDEROSA på en gång, och det är inget ljug när jag säger att ALLA bokstavligen kastade sig om halsen på oss. Speciellt Adem...
På en gång drog han upp mig på baren till min älskade låt "Take me to the city" med Vengaboys och vi hade världens show för hela krogen!
Synd att morsan inte visste hur kameran funkade bara...

Kvällen slutade med många drinkar och en liten vända nere i hamnen för att hälsa på lite fler bekanta ansikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0