Bokad kväll hos Jojo

Nu ska jag hem till Jojo för en myskväll!
Imorgon fyller hon 23 bast och jag ska kanske jobba på Virus, så jag missar henne imorgon! :(
Men ikväll ska vi ha våran tid, och känner jag oss rätt (vilket jag gör eftersom vi känt varandra sen vi var 4 år) så kommer kvällen sluta med att jag har ont i magen pga allt skratt, antagligen för våran Ace Ventura-humor.


Beautiful... aren´t we, honeypie?


En annan sak som händer imorgon:
Jag ska till Studio Amadeus och fixa till mig i håret, bli av med denna frisyr som nu halva Nora har skaffat.


Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-23 @ 09:28:25
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Walentin

sweet :)

2009-09-23 @ 18:36:57
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0