FETT!

Det kan hända att jag är jävligt uttråkad när jag är sjuk och bara sitter hemma.
Och när jag är uttråkad sitter jag antingen framför dumburken eller datorn.
Idag valde jag datorn.

Mitt i allt vart jag så sugen på glassen och nougaten som vart kvar från igårkväll.
Jag springer till köket, öppnar frysen och får ett sms.

"Jag har gått upp i vikt! Jag åt glass, pizza och lite jordnötter och nu ser jag ut som en flohabba!"
Vilken turn-off.

Men... till slut kunde jag inte hålla mig så jag smällde i mig ALL glass som var kvar.



Och vadå? Jag kommer ju bli FET i framtiden iallafall ;)
Bara för att Foki kan smälla i sig hur mycket hon vill utan att gå upp ett gram...
Och ja... jag är avundsjuk på det.
Så stäm mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0